השמים נפתחים – ב.מ.וו סדרה 4 קופה קונברטיבל – עכשיו בישראל

Home/רכב/אספנות/השמים נפתחים – ב.מ.וו סדרה 4 קופה קונברטיבל – עכשיו בישראל

BMW סדרה 4 קופה החדשה פותחה במטרה להגדיר מחדש את מהות ההנאה מהנהיגה בפלח השוק של המכוניות היוקרתיות בגודל הביניים. ההילה האתלטית והבלעדית השמורה לה, משקפת את המסורת של דגמי הקופה של המותג – מסורת שעוצבה על ידי סדרה של מכוניות ספורט אגדיות – שנמשכת כעת על פני קרוב ל-90 שנה. 

גרסת הקבריולה, אורזת את ההנאה הצרופה מחוויית הנהיגה המוכרת של המותג בעזרת עיצוב ייחודי, גג רך חדש, 3 מנועי בנזין בהספקים שונים, טכנולוגיית שלדה מתקדמת, חיזוקים ייחודים לדגם זה ואבזור חדשני. זו מכונית עם פרופיל ספורטיבי יותר בהשוואה לדגמים הקודמים. העיצוב, הקונספט הייחודי שעליו הוא מבוסס והיכולות הדינמיות הגבוהות שלו מבדילים אותו יותר מאי פעם מסדרה 3 החדשה, אשר חולקת איתו את אותה רצפה.

עיצוב חיצוני: שילוב בלעדי של אלגנטיות ודינמיות.

המראה של BMW סדרה 4 קבריולה החדשה, עליו דובר רבות מיד עם הצגתו – מדגיש את העיצוב המוכר של דגמי שתי הדלתות הספורטיביים של BMW ואת שפת העיצוב החדשה של המותג. הפרופורציות הדינמיות המתוחות של סדרה 4 החדשה, הן תוצאה של ממדים חיצוניים גדולים יותר מאלה של קודמתה. האורך גדל ב-128 מ"מ ל-4,768 מ"מ, הרוחב ב-27 מ"מ ל-1,852 מ"מ ורוחק הסרנים ב-41 מ"מ ל 2,851 מ"מ. גובה המכונית (עם גג סגור) הוא 1,384 מ"מ, כך שהמכונית נמוכה ב-57 מ"מ מסדרה 3 למשל.

חזית מיוחדת ורבת הבעה עם זיקה למסורת.

החזית המרשימה של BMW סדרה 4 קופה החדשה, על כל גרסאותיה – מדגישה את האופי הייחודי שלה. שבכת הכליות הגדולה, עם הממד האנכי המודגש, נוטה לפנים ונמשכת כמעט עד לקצה התחתון של הפגוש הקדמי. פתחי האוויר בשבכה בעלות מבנה רשת (Mesh) מהסוג שהופיע בעבר רק בדגמי M. השבכה הקדמית ניצבת בבטחה במרכז, כמרכיב מכונן של החזית. עם הכליות האנכיות המחוברות במרכזן, היא מזכירה מאפיין עיצובי שלקוח מהעבר של החברה – מאפיין שהיא חולקת עם הדגמים הקלאסיים האגדיים של המותג ומוסיפה לו מגע מודרני משלה. הפנסים הראשיים דקי הגזרה של BMW סדרה 4 קופה החדשה נמשכים עמוק לתוך קשתות הגלגלים הקדמיים ותורמים למראה הייחודי.

מראה אלגנטי ודינמי מהצד, חלק אחורי רב-עצמה.

הדפנות של BMW סדרה 4 קבריולה החדשה מעוצבים על ידי משטחים מדויקים ומגולפים בצורה הדוקה. שלוחות קצרות, דלתות ארוכות עם חלונות ללא מסגרת וקו גג זורם, מדגישים את המראה האלגנטי שלה. שטח החלונות – המתחדד בחוזקה בחלקו האחורי – והכתפיים השריריות מבליטים את היציבה העוצמתית שלה. גם מאחור, משטחים גדולים וברורים תורמים לעיצוב הדומיננטי עם פנסים אחוריים מסוג Full-led דקים ומוכהים בצורה אלגנטית, עם פסי תאורה המוארים בקביעות ומדגישים את המראה יוצא-הדופן של המכונית.

הפרופיל הדינמי של המכונית מעניק לה מראה קומפקטי המשדר ספורטיביות, וקווי הגוף החדים מדגישים את האופי האתלטי שלה. המושבים המוסטים לאחור הם מעניקים לנוסעים חוויית נהיגה מיוחדת במינה המאפיינת את דגמי הקבריולה של BMW וכאשר הגג סגור הוא שומר באלגנטיות על הנוסעים.

גג רך חדש: נוחות, עיצוב הרמוני ומשקל מופחת.

הגג הרך החדש שב-BMW סדרה 4 קבריולה החדשה מתאפיין ביתרונות של גג קשיח מתקפל ובמראה המיוחד כדי לשלב את הטוב משני העולמות. הגג מורכב ממספר קשתות גדולות, חלון אחורי מזכוכית בהתקנה שטוחה, מספר שכבות בידוד וכיסוי בד בגוון שחור (סטנדרט) וכסף Anthracite (אופציה בתשלום). הבידוד האקוסטי והתרמי של הגג הרך משודרג משמעותית במכונית זו בהשוואה למותגים אחרים. עובדה נוספת הקשורה לחיסכון במשקל וכתוצאה מכך בחיסכון בדלק: הוא קל יותר ב-40% בהשוואה לגג הקשיח של הדגם היוצא. הגג מופעל על ידי מנוע חשמלי המאפשר פתיחה וסגירה בלחיצת כפתור בתוך 18 שניות ובנסיעה במהירויות של עד 50 קמ"ש. כאשר הגג סגור, נפח תא המטען גדל ב-85 ל' – מ‑300 ל' ל-385 ל'.

אבזור ייחודי לדגם זה: מגן רוח וצעיף אוויר AIR Collar.

תוספות איכותיות המשדרגות את רמת הנוחות, התחושה האישית וההנאה מנהיגה כאשר הגג פתוח. מגן הרוח המפנה את זרם האוויר בתוך תא הנוסעים המתפרק בקלות גם כאשר הגג סגור; הוא מאוחסן בתוך תיק מעוצב הממוקם מאחורי משענת הגב האחורית המתקפלת. צעיפי האוויר AIR Collar מותקנים בתוך משענות הראש הקדמיות והם מחממים את אזור הצוואר בעת נהיגה בטמפרטורות נמוכות.

תא הנוסעים: סביבה ממוקדת נהג, שני מושבים אחוריים בעיצוב מופרד.

משטחים בעלי עיצוב נקי, חומרים איכותיים וסביבה ממוקדת נהג מגדירים את האווירה היוקרתית ואת העיצוב של סדרה 4 קופה החדשה, גם בגרסת הגג הפתוח. יחד עם העיצוב המובחן של לוח המכשירים ולוחות חיפוי הדלתות, הקונסולה המרכזית בעלת המיקום הגבוה מייצרת סביבה עוטפת עבור יושבי המושבים הקדמיים. הזכוכית האקוסטית של השמשה הקדמית הכלולה כסטנדרט, משפרת עוד יותר את הנוחות בנסיעות למרחקים ארוכים. לוח המחוונים הדיגיטלי וצג הבקרה בסדרה 4 החדשה, מייצרים תצוגה משולבת בעלת שטח גדול.

הדגם ישווק בישראל עם 3 מנועים ורמת גימור ייעודית לכל דגם המותאמת לאופיו.

BMW  420i

מנוע בנזין בעל ארבעה צילינדרים בטור עם הספק של 184 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 5.8-5.3 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 132-122 גרם/ק"מ). רמת הגימור כוללת מגוון מערכות וטכנולוגיות חדשות, שלא היו קיימות בדגם הקודם כגון:

מערך מולטימדיה Live Cockpit Professional הכולל:

  • לוח מחוונים דיגיטלי מאחורי גלגל ההגה עם מסך בגודל של 12.3 אינץ' וצג מרכזי 10.25 אינץ'. תצוגת המחוונים הדיגיטלית בסביבת הנהג מעניקה הדמיית תלת ממד חדשה של האזור שמסביב למכונית או תצוגות נוספות כגון קטע ממפת הניווט, מחווני מצב של מערכות הסיוע לנהג ועוד
  • מערכת הפעלה מתקדמת ID7 לראשונה בישראל בשפה העברית.
  • מערך הפעלה מרובה מצבים המתבצע באמצעות מסך המגע של צג הבקרה, בקר iDrive המוכר, לחצנים רב-תפקודיים בגלגל ההגה או בקרה קולית
  • הסייען האישי החכם של BMW ("Hey BMW")
  • Apple CarPlay אלחוטי, ללא צורך בשימוש בכבל ומשטח טעינה אלחוטי

מערך עזר בחניה Parking Assistant:

  • Assistant Reversing העוזר בתמרוני נסיעה לאחור וזוכר את פעולות ההיגוי ב-50 המטרים האחרונים.
  • מערכת עזר לחניה אוטומטית במקביל ובניצב בלחיצת כפתור
  • חיישני חניה היקפיים
  • מצלמה נסיעה לאחור

מערך בטיחות Driving Assistant מעודכן הכולל בנוסף:

  • מערכת תיקון סטייה מנתיב
  • מערכת להתראה בשטח מת עם התרעה בפני תעבורה צולבת בנסיעה לאחור
  • בקרת שיוט אדפטיבית
  • בלימה אוטומטית בחניה (עד 5 קמ"ש) בנסיעה לאחור

אבזור חדש בדגם ה-420i שיהווה מעתה חלק מרמת הגימור הסטנדרטית כולל את חבילת ה-M-Sport הספורטיבית, ספוילר M בצבע המרכב, וחבילת תאורת הפנים המורחבת עם ה-Welcome light carpet בכניסה לרכב; אלו מצטרפים לאבזור סטנדרטי נוסף כגון פנסי Full LED קדמיים ואחוריים, חלון שמש, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי Sport עם ריפודי עור ב-6 גוונים לבחירה, מושבים חשמליים עם זיכרונות, ב"א מפוצלת ל-3 אזורים עם שליטה נפרדת מאחור ומערכת שמע Hi-Fi עם 10 רמקולים.

BMW  430i

מנוע בנזין בעל ארבעה צילינדרים בטור עם הספק של 258 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 6.1-5.7 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 141 – 131 גרם/ק"מ). דגם ה-430i כולל את כל המערכות הקיימות בדגם ה-420i ומוסיף שדרוג של מערך ההנעה ומכלולי הניהוג והשלדה, חבילת M-Sport Pro חדשה, ואת מערכות העזר לנהג המתקדמות ביותר שיש בארסנל היצרן:

שדרוג מערך הניהוג והשלדה

  • מתלי M אדפטיביים
  • מערכת היגוי Sport ביחס משתנה
  • בלמי M

חבילת M-Sport Pro החדשה המוצעת לראשונה בדגם של BMW, מעלה את רמות ההנאה מהנהיגה לדרגה גבוהה יותר; היא לוקחת את המאפיינים של דגם M-Sport ומוסיפה פריטים כגון:

  • חישוקי סגסוגת מסוג M "19 עם צמיגים בגודל שונה מלפנים ומאחור
  • מסגרת גריל הכליות בגימור שחור; גימור שחור בפנסי החזית
  • ספוילר אחורי, סופיות מפלט, מראות צד ומסגרת חלונות בגימור שחור
  • מצב Sprint בתיבת ההילוכים (לחיצה של כשניה אחת על פקדי העברת ההילוכים מעבירה למצב נהיגה ספורט ומבצעת הורדה אוטומטית להילוך הנמוך ביותר)
  • חגורות בטיחות M
  • צליל ספורטיבי יותר במצב Sport

פרט לחוויית הנהיגה והעיצוב החיצוני, דגם ה-430i כולל בנוסף גם את המערכות הבאות:

  • Driving Assistant Professional – מערך הבטיחות ומערכות העזר לנהג החדשני ביותר של BMW, המאפשר יכולות נהיגה סמי-אוטונומיות מתקדמות.
  • Parking Assistant Plus – מערך מצלמת היקפיות הכולל מבט על והדמיית 3D של הרכב.
  • מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 16 רמקולים

BMW M440i xDrive

לראשונה, מציגה BMW גרסת M Performance לסדרה 4 שתתפוס את מקומה בראש מערך הדגמים עם מנוע בנזין בעל שישה צילינדרים בטור עם הספק של 374 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 7.1-6.8 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 155-163 גרם/ק"מ).

BMW M440i xDrive קופה החדשה מצוידת בטכנולוגיה Mild-Hybrid ("היברידי-מתון"). התקנת מתנע-גנרטור 48 וולט חזק ומצבר נוסף מאפשרת רגנרציה ואחסון של אנרגיית בלימה רבה יותר. אנרגיה זו משמשת לא רק לצורך אספקה למערכת החשמל, אלא גם לצורך הקלת העומס המופעל על מנוע הבעירה הפנימית והגברת ההספק שלו. המתנע-גנרטור מייצר אפקט של דחף חשמלי שמספק באופן מידי 11 כ"ס נוספים המעניקים יכולת דינמית משופרת. יתר על כן, המתנע-גנרטור העוצמתי גם משפר את החיסכון בדלק על ידי סיוע למנוע בעת נסיעה במהירות קבועה ומשפר את הנוחות כאשר תפקודי העצור/סע  וגלישה נמצאים בשימוש.

פרט ליחידת ההנעה, כולל הרכב טיפול ושדרוג של חטיבת M של BMW בכל מכלולי ההנעה, ההיגוי והשלדה אשר תומך את הכוח הרב שמספקת יחידת ההנעה. טכנולוגיות אילו מאפשרות לדגם זה להיות קרוב יותר בביצועיו לדגם ה-M4 הקודם מאשר לדגם אותו החליף. על מנת להעצים ולחדד את יכולותיו של דגם זה, הוא ישווק בישראל עם 2

מערכות נוספות:

  • דיפרנציאל אחורי M – לשיפור האחיזה בזמן פנייה.
  • חבילת M-Technology Pack – ייחודית לדגם ה-M440i xDrive. משדרגת את מערכת הקירור ואת מערך הבלימה בסרן הקדמי לנהיגה ספורטיבית במיוחד.

מחירים;

דגםחבילהנפח מנועהספק מנועמחיר כולל מע"מאגרת רישוי
BMW 420i sDriveM-Sport1,998 סמ"ק184 כ"ס460,000 ₪4,719 ₪
BMW 430i sDriveM-Sport Pro1,998 סמ"ק258 כ"ס510,000 ₪
BMW M440i xDriveM-Superior2,998 סמ"ק374 כ"ס624,000 ₪

2021-05-26T15:32:17+03:00