טעם של גולף GTI
כתב וצילם: רון אקרמן – Ron Akerman
דצמבר 2016
סיטרואן שירדה מגדולתה בשנות ה-90 ובתחילת המאה הנוכחית, עושה צעדים כדי לחזור לתהילת העבר שלה.
סיטרואן ייסדה לפני כשנתיים מותג פנימי חדש בשם DS, על שמה של ה-DS המיתולוגית משנות שה-60' וה-70' שהיתה פורצת דרך אמיתית בכל הקשור לעיצוב, נוחות ופתרונות טכנולוגיים.
![]() |
סיטרואן DS המקורית. כאן מודל 1973 |
המותג החדש- DS נועד לבדל מעט את דגמי סיטרואן, כדגמים ייחודיים יותר, מעוצבים יותר ויוקרתיים יותר.
בשנה האחרונה, הוחלט בסיטרואן להפוך את תת המותג DS למותג יוקרה עצמאי בתוך קבוצת PSA הצרפתית שבבעלותה גם חברת פיז'ו.
שתי המכוניות הראשונות במהלך הזה הן ה-DS5 אותה בחנתי לפני למעלה משנה וה-DS3 אותה אני בוחן הפעם.
דווקא עם ה-DS3, סיטרואן עשתה, לדעתי, צעד אחורה.
רגע, רגע, אני לא מתכוון להעליב. אני מתכוון להחמיא. מאד להחמיא.
הצטרפו למדיות החברתיות :