"באה לתת מענה"
רוני אקרמן
צילומים: יצרן
בשנת 2000 רכשתי סיאט טולדו חדשה מהניילונים.
נפח 1600 סמ"ק, 105 כ"ס וגיר ידני. היא היתה גדולה,היא היתה יפה, היא היתה ברמת גימור מפוארת והיה כייף ענק לנהוג בה.
הטולדו ההיא וגם זו שלפניה (אמצע שנות ה-90), עשו שימוש בפלטפורמת הגולף של אותן השנים, אבל כמו אחותן, הסקודה אוקטביה, הן עוצבו להיות ולהיראות גדולות יותר ומרווחות יותר וזה הצליח.
הטולדו נעלמה מהיצע סיאט אי שם במחצית השניה של העשור הראשון של שנות ה-2000 והיא חוזרת כעת.
קטנה יותר, מפוארת פחות וחזקה הרבה יותר.
ברישיון הרכב שלה כתוב שהיא מיוצרת ב"סיאט צ'כיה". בואו אני אתרגם לכם את זה לעברית; זוהי אחותה התאומה להדהים של הסקודה ראפיד והיא מיוצרת במפעלי סקודה בצ'כיה, על אותו פס ייצור ובאותו היום, עם אחותה הצ'כית – סקודה ראפיד.
שאלתי את נציג המכירות ב"סיאט" למה צריך את הטולדו הזו כשיש לסיאט מכוניות מדליקות בהחלט כמו האיביזה, הלאון ואפילו האלהמברה המשפחתית העצומה?
התשובה הגדירה את המכונית: "היא באה לתת מענה".
הבנתם את זה? היא לא מכונית יוזמת, היא לא נועדה להוביל. היא נועדה להיות תגובה, היא נועדה להיות מענה. מענה מבית – לסקודה ראפיד ומענה חיצוני ליונדאי i25, לקיה ריאו, לשברולט סוניק וכו'
הצטרפו למדיות החברתיות :