אתחיל בגילוי נאות; אין רישיון לרכב דו-גלגלי. אפילו לא לטוסטוס.
אבל אני אוהב מאד קלאסיקה מוטורית וכלים דו-גלגליים גדולים, בוודאי אם הם מכוונים לפלח השוק של אוהבי הנוחות והפינוקים.
זו הסיבה שאני אוהב נורא את הווספה של פיאג'ו (קלאסיקה), את ההונדה גולד-ווינג ואת קטנועי המנהלים הגדולים והמהירים.
היום התבשרתי על הגעת קטנוע מנהלים חדש לשוק הישראלי.
אבל אני אוהב מאד קלאסיקה מוטורית וכלים דו-גלגליים גדולים, בוודאי אם הם מכוונים לפלח השוק של אוהבי הנוחות והפינוקים.
זו הסיבה שאני אוהב נורא את הווספה של פיאג'ו (קלאסיקה), את ההונדה גולד-ווינג ואת קטנועי המנהלים הגדולים והמהירים.
היום התבשרתי על הגעת קטנוע מנהלים חדש לשוק הישראלי.
חברת עופר אבניר החלה בשיווק הדגם החדש של קטנוע
העל, הסוזוקי בורגמן AN-Z 650.
סוזוקי, שהיו הראשונים להגדיר את חווית רכיבת היוקרה עם משפחת הבורגמן, מציגים כעת גרסה חדשה, מעוצבת יותר, עוצמתית יותר ובטוחה יותר.
קטגוריית הג'מבו סקוטרים היא אחת הקטגוריות הפורחות
בשוק הקטנועים הישראלי, כאשר לסוזוקי, שהציגה את הבורגמן עוד בתחילת שנות ה 2000, הצטרפו עוד ועוד יצרנים. קטנועי המנהלים מאופיינים בעיצוב יוצא דופן, ביצועים גבוהים ואבזור מפנק. ככאלה, הם מתאימים לכל משימה, בין אם השתחלות בפקקי התנועה של גוש דן, בדרך לפגישת העסקים הבאה, או רכיבת תיור זוגית בסוף השבוע. הדגם החדש של הבורגמן המוכר מציע את כל התועלות האלה בעטיפה חדשה שמשלבת עיצוב משוייף וקרבי יותר, לצד ביצועים משופרים ומערכות בטיחות מתקדמות.
בזכות תיבת הילוכים מעודנת יותר, והגדלת היעילות של המנוע, הבורגמן 650 AN-Z מאפשר חיסכון של כ 15 % בצריכת הדלק, בהשוואה לדגם הקודם. זאת ועוד, הבורגמן החדש לומד את דפוס הרכיבה של הרוכב, מחשב הדרך עם מחוון ה ECOמאפשר ניתוח בזמן אמת של צריכת הדלק ומאפשר לרוכב לאמץ טכניקות רכיבה שיגדילו את חיסכון בדלק.
לוח המחוונים החדש הפך לקל יותר לקריאה והנדסת האנוש שלו שופרה משמעותית. צג המחוונים עוצב בסגנון "רטרו" עם מד מהירות ומד סל"ד אנאלוגיים ותצוגה דיגיטלית שכוללת מד מרחק, מד דלק המראה גם צריכת דלק ממוצעת, שעון מפלס שמן הכולל מחוון החלפת שמן, וחיווי מצב הילוכים (במצב הילוכים ידני).
הבלמים בבורגמן 650 AN-Z שופרו וכעת משולבת בהם מערת ABS קלה ב55% לעומת הדגם הקודם. מערכת ה ABSהדיגיטלית מנתחת בכל מאית שנייה את מהירות הקטנוע, משווה אותה למהירות הכביש ומוכנה בכל זמן לבצע בלימת חירום במקסימום בטיחות.
מערכת ה SECVT (Suzuki Electronically-controlled Continuously Variable) פורצת הדרך של הבורגמן, אשר מציעה מעבר בין גיר ידני לגיר אוטומטי בלחיצת כפתור, שופרה, עוצבה מחדש וכעת מאפשרת כ 35% פחות כוח גרר (drag) בהשוואה לדגם הקודם, מה שמאפשר ביצועים טובים יותר וחיסכון בצריכת הדלק.
לבורגמן 650 AN-Z מאפייני נוספים הלקוחים ישירות מעולם מכוניות היוקרה כגון :מושב רוכב ומורכב מחומם, ידיות כידון מחוממות, שמשה קדמית מתכווננת חשמלית, תא מטען ענק (המכיל בקלות 2 קסדות מלאות) מואר ומצוייד בשקעי חשמל ו USB, ומערכת אימובילייזר משופרת עם מגנטים מקודדים לאבטחה מירבית.
והמחיר?
רק 72,340 ש"ח.
הצטרפו למדיות החברתיות :