רון אקרמן – Ron Akerman

מרצדס eSprinter בוחנת בימים אלו את היעילות, הטווח ויכולת העומס בעזרת
נסיעות מבחן בגרמניה. הדגם החדש, שיושק בפברואר הקרוב כבר עמד בנסיעת
מבחן של 475 קילומטרים משטוטגרט למינכן ובחזרה – עם טעינת סוללה אחת בלבד
מרצדס מתכוננת לקראת השקתו של ה-eSprinter בפברואר הקרוב ועורכת נסיעות מבחן אחרונות,
ביניהן נסיעת מבחן מוצלחת בטווח של 475 ק"מ עם טעינת סוללה אחת בלבד וללא טעינה מחדש.
הרכב נסע במסלול שהוביל ממוזיאון מרצדס בשטוטגרט לנמל התעופה של מינכן וחזרה. מדובר כאמור
במרחק של 475 קילומטרים עם צריכת חשמל של 21.9 קוט"ש ל-100 קילומטרים. זאת למרות
שהמסלול תובעני ביותר מבחינת צריכת הדלק בשל העליות והשיעור הגבוה של הכבישים המהירים.
הקטע הנמוך במסלול בגובה 210 מטר מעל פני הים והגבוה ביותר בגובה 785 מטר מעל פני הים. עם
ההגעה נותר לרכב טווח נסיעה של כ-20 קילומטרים נוספים.
מרצדס eSprinter החדש יושק עם שלושה גדלי סוללה שונים. בעזרת ה-eSprinter החדש, מרצדס
מיישמת בעקביות את אסטרטגיית הרכבים החשמליים גם בגזרת המסחריות. תכונות הרכב הוגדרו
בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות: עם שלוש אפשרויות לסוללות ומספר גרסאות של גוף הרכב, ה-
eSprinter החדש יהיה גמיש משמעותית וייפתח לשווקים חדשים.
הצטרפו למדיות החברתיות :