רון אקרמן

ה-XM החדש משלב בין נוכחות מרשימה לביצועים יוצאי דופן, שפת עיצוב חדשה, יכולות דינמיות מרשימות ומערכת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד עם מנוע V8 אימתני.
BMW XM ישווק ברמת גימור אחת (Ultimate) בלבד, החל מ-1,350,000 ₪
ה-XM הוא הדגם העצמאי הראשון מבית BMW M שמיוצר מאז ה-M1 האגדית ומהווה את "אקורד הסיום" לחגיגות היובל של חטיבת הביצועים המפוארת. הדגם מצויד במערכת הנעה PHEV (פלאג-אין הייבריד) עוצמתית מסוג M HYBRID המורכבת ממנוע טורבו-בנזין V8 בנפח 4.4 ל' בטכנולוגיית M TwinPower Turbo וממנוע חשמלי אשר מפיקים יחד 653 כ"ס, 81.57 קג"מ ונתון תאוצה מ-0 ל-100 ב-4.3 שניות.
עיצוב חיצוני

העיצוב החיצוני מבטא חשיבה שונה ומתקדמת בעולם היוקרה ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. לדגם פרופורציות מדויקות ההולמות מרכב SUV מודרני, קווי מתאר מובהקים, צללית דינמית ואלמנטים עיצוביים מעולם ה-M עם חלק קדמי שממשיך את קו העיצוב הנוכחי של דגמי היוקרה החדשים של המותג. הפנסים הראשיים המפוצלים, גריל הכליות עם המסגרת הבולטת ופתחי האוורור הקדמיים מגדירים את חלקו הקדמי של הרכב. פס גימור ייחודי לאורך צדו של הרכב מתכתב עם הפס השחור הזהה שזכור לטובה מה-M1 המפורסמת.

אלמנטים נוספים הקושרים את ה-XM לעברו המפואר הם סמלי BMW החרוטים בלייזר על השמשה האחורית והפנסים האחוריים המפוסלים. במבט מן הצד ניתן לזהות צללית קופה שמעניקה מראה ייחודי ומרשים, עם חישוקי 23" כסטנדרט.
עיצוב פנימי

סביבת הנהג והמושבים הקדמיים מעניקים לנהג חוויית נהיגה עילאית. המפרט הסטנדרטי כולל, בין היתר, מושבי ספורט M, רפידות ברכיים, גלגל הגה M בציפוי עור, נוריות החלפת הילוכים בצג הקמור של BMW ותצוגה עילית המקרינה את נתוני הנהיגה על השמשה הקדמית. חלל הפנים מרווח מאוד ומעוצב באופן מוקפד מאי פעם, עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר. התקרה מגיעה בעיצוב תלת-ממדי עם תאורת אווירה הכוללת כ-100 יחידות תאורה בטכנולוגיית LED. חלקו העליון של לוח המכשירים ודיפוני הדלתות מגיעים בגימור עור וינטג' חדש. תאורת אווירה, מערכת בקרת אקלים ארבע-אזורית, מערכת שמע היקפית מבית Harman Kardon ומערכת Travel & Comfort הן רק חלק מהאבזור הסטנדרטי.

חוויית נהיגה יוצאת דופן – בלחיצת כפתור

לחצן M Hybrid ראשון מסוגו משמש לבחירת מצב הפעולה של מערכת ההנעה: מצב היברידי, מצב חשמלי ומצב eCONTROL. ניתן גם לשנות את הגדרות מערכת ההנעה, השלדה, ההיגוי, הבלמים, מערכת ה-M xDrive ועוצמת מחזור האנרגיה בבלימה. הרכב כולל גם לחצן M Mode המאפשר לנהג לעבור ממצב רגיל למצב ספורט – תוך הגבלת יכולת ההתערבות של מערכות העזר לרמה הנחוצה בלבד כדי ליהנות מנהיגה ספורטיבית. ניתן גם לשמור את ההגדרות של שני מצבים נפרדים ולהפעילן בעזרת לחצני ה-M שעל גלגל ההגה.
מערכת הנעה PHEV מסוג M HYBRID; ביצועים מדהימים ונהיגה במצב חשמלי טהור ללא פליטת מזהמים

מערכת ההנעה M HYBRID שב-XM משחררת הספק כולל אדיר של 653 כ"ס והיא עושה את זה בעזרת מנוע V8 בנפח 4.4 ל' (489 כ"ס) ומנוע חשמלי (197 כ"ס) המופעל על ידי סוללת מתח גבוה מסוג ליתיום-יון בעלת קיבולת נטו של 25.7 קוט"ש. שניהם מאיצים את ה-SUV ממצב עמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות בלבד! במצב חשמלי טהור ניתן לנהוג ברכב במהירות של עד 140 קמ"ש ולמרחק מקסימלי של83 ק"מ ללא פליטת מזהמים (לפי תקן WLTP).
דגם ה-XM ישווק בישראל ברמת אבזור Ultimate בלבד, הכוללת בין היתר:
מערך בטיחות אקטיבי המקיף והמתקדם ביותר של BMW – Driving Assistant Pro'
חבילת סיוע לתמרוני חניה – Parking Assistant Plus
מערך קישוריות מתקדם OS8 – Live Cockpit Pro' הכולל מסך מגע "14.9 + לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 וApple CarPlay
מערכת הנעה כפולה M xDrive ודיפרנציאל אחורי M
מערך מתלים Adaptive M Suspension Pro'
היגוי אחורי אקטיבי, בלמי M ומערכת פליטה M
BMW XM ישווק ברמת גימור אחת (Ultimate) בלבד, החל מ-1,350,000 ₪
הצטרפו למדיות החברתיות :